Du er her

OPPDATERT: Thomas Alsgaard holder foredrag for Sk Rye

Feilmelding

Påmeldingen er dessverre stengt!

Det er åpen klubbkveld for alle medlemmer onsdag 9.mai kl. 19. Da holder Thomas Alsgaard foredrag for oss! Sted: Store auditorium Norges veterinærhøyskole. Meld deg på her slik at vi får en oversikt for hvor stor sal vi trenger. Se hvem som er påmeldt her.

 

Oversiktskart over Norges Veterinær høyskole finner du her. Store auditorium finner du i bygg 22. Det er gode parkeringsmuligheter på området. Kjør inntil bommen så åpner den seg automatisk. Reiser du kollektivt så kan du reise med trikk nr. 17 og 18 til Adamstuen eller ta buss 20 til Ullevål sykehus og gå der i fra. Sjekk trafikanten for detaljer.

 

PS: Arrangementet er gratis og  for medlemmer av klubben som har betalt medlemskontingent for 2012. NB! Alle kan ta med seg en venn i tillegg!

 

PPS: Påmeldingen er nå stengt. De som ønsker å høre foredraget allikevel kan møte opp direkte på Norges Vetrinærhøyskole.

Thomas forteller om sitt liv som skiløper, om trening og konkurranser og erfaringer han ønsker å dele med oss. Les mer om Thomas sitt foredrag her.

 

Vi får også anledning til å stille Thomas spørsmål etter foredraget. I den forbindelse vil jeg gjerne samle inn noen spørsmål i forkant, så bruk kommentarfunksjonen på denne artikkelen til å legge inn spørsmål!

 

Vel møtt allesammen!

 

Gruppe: 
Synlig: 
Offentlig - alle kan lese

Kommentarer

Erik Øystein Johansens bilde

 Spørsmål til Thomas: Du er kjent for å være svært dyktig til å toppe formen. Hvilke tanker gjør du deg hvis man skal gjøre en formtopping inn mot den «Den Store Styrkeprøven» (DSSP)?

 

Kanskje kan man dele skille måten man topper formen på avhengig av treningsmengde? Klubbens medlemmer som deltar i DSSP for eksempel dele inn slik:
- Formtopping for den vanlige mosjonist som trener 100-300 timer i året
- Formtopping for elitemosjonisten som trener 300++ timer i året


 

 

Inger Birgitte Toveruds bilde

Hvordan kombinere mye og hard trening med jobb, barn og familie?
Hvordan har du lagt om treningen din når du ikke har muligheten til å kjøre "ubegrenset" med restitusjon mellom treningsøktene?