Du er her

Oslo Triatlon 2019 - Vi trenger deg!

Inger Heiberg Woxholtts bilde

Lørdag 10. august braker det løs med den 37. utgaven av Oslo Triatlon. Arrangementet er svært viktig for klubben, og samler nesten 1500 deltakere på Sognsvann. For å få arrangementet til å gå rundt har vi et stort behov for frivillige. Ved å stille opp bidrar du til klubbutvikling på alle nivåer, i tillegg får du oppleve en fartsfull og innholdsrik dag fra første rekke, en flott funksjonærtrøye og mat og drikke.

Les mer om de ulike arbeidsoppgavene og meld deg på her: https://oslotri.com/frivillige/

I tillegg til funksjonærer på selve arrangementet søker vi også engasjerte Rye-medlemmer, eller andre engasjerte personer, som kan lede noen av de sentrale oppgavene i organisasjonen til Oslo Triatlon 2019. Du vil da aktivt ta del i planleggingen av arrangementet sammen med resten av en flott gjeng. Et slikt verv kan for de med dugnadsplikt gi fritak fra annen dugnadsdeltagelse.

Vi søker:

Sikkerhetssjef
Er stevneleders høyre hånd. Har ansvar for sikkerhet og er involvert underplanleggingen av arrangementet og sørger for at alt går som planlagt på selve dagen.

Leder barnetri-aktivitet
Ønsker du å gi neste generasjon triatleter et gøy møte med triatlon? Da er dette den perfekte oppgave for deg! Du har ansvar for planlegging og gjennomføring av vår triatlon aktivitet for barn mellom 6 og 12 år.

Sjåfør med MC
Vi trenger spesielt sjåfør med MC som kan frakte dommer og fotografer rundt i sykkelløypa i Maridalen. De som stiller med eget kjøretøy blir berettiget kjøregodtgjørelse.

Man trenger ikke brenne for triatlon eller ha utdypende kunnskaper for å ta på seg en av disse oppgavene og nødvendig opplæring vil bli gitt. En perfekt mulighet for deg som er nysgjerrig på triatlon og/eller ønsker erfaring innen prosjektledelse/organisering av idrettsstevner. Har du spørsmål om, eller ønsker å påta deg et av disse vervene?
 
Ta kontakt med stevneleder, Jonas Sundet, snarest på stevneleder@oslotri.com

Vi ser frem til å høre fra deg!

Synlig: 
Standard - bruk standard for gruppen